cheeese !

äntligen. jag tror att anabelle just somnde i min famn. tror dock att jag väntar lite med att lägga henne i sängen så hon får somna in ordentligt.
hon har börjat sova väldigt oroligt om nätterna sen hon började på dagis av nån anledning.
jag som tänkte att ja skulle hinna städa och diska innan anton kom hem från sin första arbetsdag efter pappaledigheten, men så blir det nog inte..

imorgon ska anabelle vaccineras. tidigare har hon blivit sur, trött och småfebrig av sprutan, så jag anser inte att det är någon idé att lämna henne på dagis efter det. Istället får hon vara hos mormor och gosa.

när jag hämtade anabelle på dagis verkade det som att hon var den sista av barnen kvar. undrar hur länge hon är det innan jag kommer?
på tal om dagis. jag har i flera dagar undrat varför anabelle har blivit så hård i magen (ursäkta detaljerna), så visade sig idag att de har proppat henne full (kanke lite överdrift, jag vet) med banan på dagis. anabelles lilla mage är lite känslig mot banan nämligen. det måste jag komma ihåg att säga till om.

det är inte förrän nu jag har börjat inse hur stor anabelle egentligen har blivit och hur myckey hon verkligen förstår. för mig har hon hittills varit min lilla bebis, men nu är hon ju faktiskt ett barn.
hon har dessutom börjat prata mer (förr har vi fått många kommentarer om hur tyst hon är) nu när hon börjat på dagis. på sitt eget sätt förstås :)

imorgon ska vi till mamma efter jobbet och fixa käk tillsammans. det blir nog trevligt :)



amanda jensen- hallelujah
tycker hon gör den sjukt bra.




pusshej .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0