god natt .

är inte heminredning bland det roligaste som finns?
det har varit mycket att göra i nya lägenheten för att få det snyggt. än är det inte färdigt, men så småningom.
det har blivit mycket shopping på ikea på senaste tiden. vi har ju trots allt ett rum extra att fylla ut nu, dessutom är det alltid kul att inreda på nytt :) härnäst är det nog fondvägg i vardagsrum och sovrum som gäller. synd bara att tapeter är ganska dyrt. i alla fall om man ska ha en bra tapet som samtidigt är snygg. man kanske ska kika runt lite på nätet och se om det går att beställa billiga tapeter, helt enkelt.

egentligen borde jag ha gått och lagt mig för länge sen för att orka upp kl 06 imorgon. har suttit och läst en stund, ljudet av ditt hjärta (nej, jag är inte kär i edward cullen, böckerna är bara väldigt bra och det är mycket svårt att låta bli att bli besatt). helt underbar bok. sen var jag tvunden att sluta eftersom jag är väldigt nära slutet och jag inte har köpt nästa bok än. jag tror inte att jag skulle stå ut med en eventuell "cliffhanger" på slutet utan att ha nästa bok till hands. så ni kan ju gissa vad som blir helgens första inköp!

jag har bokat tatueringstid också. den åttonde december klockan 16.00. tack vare min mamma (<3), selena och amra kan jag redan innan årskiftet smycka mig med anabelles namn :)

nej nu ska jag gå och krypa ner i sängen bredvid anton (som för en gång skull lagt sig i tid för att orka gå upp någorlunda tidigt) och värma mina fötter på honom ;)
jäkla anton. han åt upp min matlåda som jag lagat till imorgon! ska jag hinna (läs orka) laga en ny imorgon bitti? jiho..!


Kommentarer
Postat av: Mami

Så klart heminredning är roligast som finns:) Går runt i IKEA o planera, mums!!!

2009-10-15 @ 10:53:03
Postat av: Okana - lyckligaste mamma till juvelen Ajdin

Hej!

Sugen på en ny bloggdesign?

För endast 50 kronor kan du få en fräsh och unik bloggdesign :)

Är du intresserad är det bara att skicka ett mail till [email protected]

I mailet kan du skriva om alla dina önskemål, vilka färger, vilken text, typsnitt mm du vill ha. Vill du ha bilder bifogar du dessa.



Ha en skön dag :)

2009-10-18 @ 09:47:36
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0