godmorgon .

jahaja. då var det mesta avklarat. flytten, 1-års kalas och min hals verkar börja må bättre.
dessutom började anabelle inskolas på dagis igår. tyvärr kan jag inte delta eftersom att jag jobbar, men enligt anton trivs hon där som fisken i vattnet :) så det ska nog inte bli några problem framöver med det. hoppas jag.
det kommer ju trots allt bli snudd på långa dagar för henne, 10-18.

som sagt hade vi kalas i helgen, ganska mycket folk blev det. och trevligt med. anabelle fick många fina presenter och det tackar hon för :)
sen vill jag återigen ge rickard ett STORT tack (trots att jag vet att han inte kommer att läsa detta, han HATAR bloggar) för att han hjälpte till så otroligt mycket med tårtorna. jag vet inte hur vi skulle ha gjort för att hinna med allt annars.

en sak som jag är ganska så irriteerad på är de nya bussarna! visst, det är verkligen jättebra att de går på miljövänligt bränsle, jag är ju trots allt någorlunda miljömedveten. MEN! innan de införde de nya bussarna kunde de väl utbildat chaufförerna ordentligt! eller kan det vara så att de anställt tröga chaufförer som inte hängde med i utbildningen? oavsett vad så gör många av dem ett katastrofalt jobb.
det hör inte längre till ovanligheten att bussen är extremt sen. resegarantin på 20 minuter lyckas de tråkigt nog hålla, annars vet jag inte hur många rabattkort jag hade haft laddade med 50 kronor vid det här aget. som exempel väntade jag på bussen hem i 17 minuter igår. 17 MINUTER! 3 minuter till och jag hade haft det där busskortet..
en annan gång, skulle jag betala med mitt bankkort. då visste inte chauffören hur han skulle göra. jäkla pajas.

nej, jag har faktiskt inte tid att sitta här. bussen till jobbet går om en timme! (ska den göra enligt tidtabellen, igår var den 13 minuter sen..)

pusshej.


Kommentarer
Postat av: Mami

Tack! Anabelles kalas var jätte trevlig o tårterna vad såååå goda! O visst håller jag med om bussarna

:( Höres!

2009-10-13 @ 11:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0