onykter ?

nej, nu jävlar! nu får det här sluta! influensan som jag hade för ett par veckor sedan fortsätter att härja i form av en kraftig förkylning. jag är fortfarande täppt och känner mig helt tjock i huvudet.
de senaste dagarna har jag även fått illamående, yrsel (känner mig nästan full) och en fruktansvärd huvudvärk som sitter kvar oavsett vad jag gör. det låter ju nästan som om jag har ett litet frö sått i magen. jag tror dock inte det, men det återstår väl att se om min lilla röda kompis kommer på besök eller inte :)

ibland, eller rättare sagt ganska ofta. okejdå, väldigt ofta, får jag för mig att lyssna på konstig eller gammal musik. idag är en sån dag.

denna låten har gått om ungefär 4 gånger nu tror jag:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0