sjuk .. IGEN !

när ska det här ta slut?
nu har anabelle dragit med sig nån jäkla flunsa från dagis (troligen) hon har varit jätteförkyld hela helgen och även lite småfebrig.
inte nog med det. hon har dessutom kletat av sig det på mig. ont i halsen (IGEN!) och snorig. känner mig helt tjock i huvudet.
trots detta får jag pallra mig iväg till jobbet. har varit borta från jobbet tillräckligt på sistone. från och med idag har jag dessutom blivit satt på kvällstid några dagar framöver. som det är tänkt kommer anton att börja jobba han med på torsdag.

nej, nu ska jag börja dra mig mot busshållsplatsen och ägna bussresan åt så länge vi båda andas !




pusshej.

Kommentarer
Postat av: leyla

mobba mig inte för mullhytan,

vi ska vara i sixtorp!!! :O

HAHAHAHAHAHAH jag kmr dö

2009-10-19 @ 17:03:12
URL: http://leylasener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0