stress-apa .

jaha, då var det söndag igen. tiden bara flyger förbi numera och jag har blivit en jävla stresshäxa.
igår var jag helt inkörd på att det var söndag och kände stor stress över allt som skulle hinna göras innan det är dags för jobbet på måndag igen. sen fick anton mig att sätta mig ner en stund med en kopp te och lugna mig. tackar.
idag däremot har jag massor att göra. storstäda hela lägenheten, tvätta, sy upp gardiner, sy in byxor, göra matlådor och (tro det eller ej) plocka min systers ögonbryn. hon åker alltså hela vägen från tybble till mosås för att plocka sina ögonbryn?!

just nu sitter jag hos antons föräldrar och väntar på att bli serverad mat, äta maten och sen dra raka vägen hem igen för att fortsätta där jag slutade. pust!

det var något mer jag tänkte skriva om, som jag tyvärr inte kommer ihåg (som vanligt). får se om jag kanske kommer på det sen.

pusshej .


Kommentarer
Postat av: leyla

för du var ju verkligen sååå tvungen att berätta om att du skulle plocka mina ögonbryn!?

pinsamt.se !!

apa.

2009-10-26 @ 01:08:22
URL: http://leylasener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0