stress .

jaha, så var det måndag igen.
jag känner mig stressad av någon anledning. jag har så himla mycket att göra. så ska jag hinna jobba varje dag också. jisses.
det ska målas möbler (vilket jag började med igår, men är ännu inte helt färdig), det ska handlas massa (stora) grejer på IKEA (vi har varken bil eller körkort, så jag vet inte riktigt hur det kommer att gå till), allt här hemma ska ställas iordning efter flytten (och tro mig, det är en del).
på lördag blir det 1 års-kalas för anabelle med lite nära och kära. då vill jag gärna att det ska se anständigt ut här hemma. folk har säker förtåelse för att vi nyligen flyttat och inte riktigt fått ordning än, men jag vill ändå att det ska vara klart. sån är jag. de vet de flesta :) den pedanta perfektionesten som tror att hon kan allt och vet allt bäst. det är jag.

anton har förövrigt startat en egen blogg. tidigare har han alltid vait den som sagt: "måste du sitta och skriva på den där j*vla bloggen hela tiden?!"
det var min syster som fick honom att skriva ett inlägg i hennes blogg, vilket resulterade i att han fick för sig att göra en egen. "det var ju skitkul!", i slutändan.
här är den i alla fall, antons blogg :) om ni frågar mig så är han ju faktiskt inte helt värdelös på att skriva. jag blev nästan lite imponerad!

nej, nu är det tvätt och matlåda för dagen som gäller.

pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0