100107 .

yes! då var man dunderförkyld igen. fan vad roligt! hann vara någorlunda frisk i cirka en vecka efter tre veckors sjuka. har hunnit jobba två dagar det nya året. i tisdags var vi på bio efter jobbet med marcus, linda och hennes mattias. avatar fick det bli och den visade sig vara över förväntan! handlingen var genomskådad och kanske inte den bästa,men det gjorde egentligen inte så mycket eftersom filmen var så bra gjord. den var rent ut sagt vacker att titta på. efter bion gick jag och anton hem till mamma mitt i natta i -27 grader, och vips, så vaknade jag tidigt på morgonen med halsont, nästäppa och värk i hela kroppen. jag orkar ingenting. blä. pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0