100110 .

jaha, då var det måndag imorgon igen och snart har halva januari passerat. jag har en känsla av att detta halvår kommer gå fort och det har jag ingenting emot. igår åkte jag och anabelle hem till mamma för att slippa vara hemma själva medan anton var hemma hos rohlén och spelade tv-spel. hos mamma satt jag vid datorn hela eftermiddagen och kvällen och ändrade design på syrrans blogg ( http://leylasener.blogg.se ). den människan har seriöst problem med att bestämma sig för nåt! vem sitter i 9 1/2 timme och designar en blogg?! ni förstår att detta tog tid och jag åkte aldrig hem, utan stannade för natten och anton gjorde mig sällskap i sängen :) när vi kom hem idag, mitt på dagen var det snuskigt kallt i lägenheten. i tvättstugan träffade jag på en gubbe som talade om att det är nåt elfel i pannrummet (= ingen värme). vi har is på insidan av våra fönster, behöver jag säga mer? detta åtgärdas imorgon bitti, tydligen. anabelle vägrar sova. skitkul. hoppas hon somnar innan klockan tolv i alla fall så vi kommer upp i tid imorgon. nej, man kanske skulle göra sig en kopp te och sätta på sig ytterligare ett par strumpor! pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0