100115 .

det här var ju skönt. tog ledigt från jobbet sen i tisdags pga arbetsbrist och börjar igen på måndag. tänkte ta den tiden till att göra en riktig storstädning hemma, men det blir ju inte alltid som man tänkt sig. lägenheten ser ut som en soptipp och jag ligger för tillfället i soffan och gör inte ett skit. i tisdags åkte jag och anabelle för att hälsa på hos selena och amra, trevligt som vanligt :) i onsdags blev det en ikeadag med anton, anabelle och mamma. som vanligt kom jag ut därifrån med en hel kasse med saker. bland annat en stekspade som gjorde det lite svårt att vända pannkakor med eftersom den, enligt mig, är böjd åt fel håll. igår blev med marieberg köpcentrum med anton och anabelle. inga roliga köp. bara mat och anton köpte en dvd-box till sig. jag började städa idag med musik och allt. sen blev anabelle trött så jag lade mig bredvid henne i sängen tills hon somnade. det borde jag inte ha gjort för det gjorde mig alldeles seg och fick mig att lägga mig i soffan och blogga om ingenting alls. jävla skit också. jag har dessutom gjort en väldigt fin receptbok. klippt och klistrat och så. väldigt ambitiöst. men jag har inte den blekaste om vad jag ska ordna för käk idag. kylen är tom, frysen är tom, skafferiet är tomt och jag har ingen som helst lust att klä på mig kläder och åka till affären. nej, nu får det vara färdig gnällt. jag MÅSTE fortsätta städa. pusshej.

Kommentarer
Postat av: Mami

Mycket roliga grejer har hänt o du är ju så duktig:)

2010-01-15 @ 23:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0