100116 .

klockan är 9 och det är lördag. fråga mig inte vad jag gör vaken. krullsimon, som inte alls var krullig utan skallig, var här igår kväll och såg film. public enemies fick det bli. tur att vi inte gick och såg den på bio i somras, den var verkligen under förväntan. 2 timmar och 14 minuter som de lätt hade kunnat gjort på 1 och 30 minuter istället. jag tog mig i kragen till slut och städade i stort sett hela lägenheten. nu är det bara toaletten kvar. den blir alltid kvar till sist av nån anledning. idag ska vi tydligen till antons föräldrar. det brukar resultera i middag och att vi stannar för natten. nu ska jag äta frukost och njuta av tystnaden. pusshej.

Kommentarer
Postat av: leyla

asso sanna det med twilightböckerna så mena jag att du har ju läst de och berättat vad som händer:P

skitsamma allt som har med twilight att göra är bäst!:)

2010-01-17 @ 15:10:24
URL: http://leylasener.blogg.se/
Postat av: mami

Hoppas helgen gick bra! Uus viikko uudet kujeet:)

2010-01-18 @ 11:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0