2010 .

nu har det varit alldeles för tyst här alldeles för länge! 2010 är här och jag har lovat mig själv mycket. jag har varit ledig från jobbet i två och en halv vecka och har rent ut sagt inte gjort ett skit mer än det som hör jul och nyår till. kalla mig lat om ni vill. men när fan på året ska man hinna att bara lata sig och just VILA? för min del fick det bli nu. helt sjukt fort gick det också. två och en halv vecka som bortblåst! för att byta samtalsämne måste jag säga att anabelle har verkligen blivit en stor tjej nu :) jag har säkert skrivit det flera gånger tidigare. men nu förstår hon så mycket, även om hon inte pratar mer än enstaka ord ännu. hon kan allt, utom att åka slalom. nästan. designen på bloggen vill jag förnya, bilderna på anabelle är så gamla.. det är en jävla process för mig att hålla på med sånt där, trots att det ändå är ganska kul. men det får bli vid ett annat tillfälle när jag har ork, tid, lust och bilder. pusshej .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0